diumenge, 14 d’abril del 2013

Desde l'última actualització en Moha i jo em fet diferents activitats molt variades i molt diferents. Un día vam anar a la biblioteca, i ens vam dedicar a fer preguntes ella a mi i jo a ell amb l'objectiu de conèixe'ns millor, tot seguit li vaig regalar una pilota del futbo pel seu aniversari, sabia que no en tenia cap i que li faría molta il·lusió.


Un altre trobada vam anar amb en Moha en Med en Rodrigo i en Dante i amb els seus mentors d'excurció al castell de Sant Ferran, feia un dia espectacular i les vistes eren impresionants, vam poder contemplar el precios paisatge de la plana de l'Empordà, per casualitat ens vam trobar uns nois que practicaven en un circuit de motos, i ens vam sentar observan un espectacle, que ens va deixar a tots impressionats.Quan vam arribar al centre de Figueres vam anar a dinar un Kebab ja que necessitavem energia despres de tot el matí fent exercici.








La següent quedada va ser a una fira de figueres "FirAgri" va ser tota una experiència amb diferents activitats i sobretot molt divertides. Desde estar en contacte amb els animals, passant per pujar en un toro mecanic, montar a poni, tambè passar per un circuit d'aventura, una tirolina i fins i tot disparar amb una escopeta amb làser. En tot moment vam estar acompanyats del sol, dels riures i bones sensacions.








El museu de la joguina va ser la següen parada, un altre Dissabte ens vam reunir tot junts, jo com sempre vaig quedar amb en Moha a les 10 a la Biblioteca, vam observar les petites i velles joguines i al final de tot vam estar jugant a unes juguines molt gracioses que vam trobar al final, vam fer competicions aviam qui tenia més talent en cada joc. Desprès vam anar tots plegats a esmorzar, a xerrar, a riure i a disfrutar del sol que feia.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada